Pszczółki Język angielski

Angielski 14.05.2020
 

  • Kontynuujemy temat o emocjach. W celu utrwalenia zapraszam do obejrzenia filmiku z zagadkami. Dzieciaki zgadują emocje bohaterów, zachęćmy je do powtarzania zwrotów „He is happy”, „She is sad” itp.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=206&v=anHnpDfsItc&feature=emb_title
 

  • Zapraszam do zaśpiewania szczęśliwej piosenki. Zaśpiewamy ją na kilka różnych sposobów: głosem wysokim, niskim, „pod wodą”, szybko i … jeszcze szybciej ;)
 
MY HAPPY SONG
https://supersimple.com/song/my-happy-song-featuring-noodle-pals/
 
This is my happy song.
<To moja szczęśliwa piosenka>
I like to sing it all day long.

<Chcę ją śpiewać cały dzień>
I’ll teach you the words.

<Nauczę Cię słów>
Then you can sing along.

<Teraz sam możesz śpiewać>
 
*** Happy, happy, happy.
Happy, happy, happy, happy, happy.
Happy, happy, happy, happy, happy, happy, happy, happy.
Happy, happy, happy, happy, happy.

Great! Let’s try it again!  <Świetnie, spróbujmy jeszcze raz>
This is my happy song.
...

Let’s try a high voice.
<wysokim głosem>
*** Happy, happy, happy.
Nice job!
...
Let’s try a LOW voice!
<niskim głosem>
*** Happy, happy, happy.
Great!
Let’s sing it again!
...
Let’s sing it underwater.
<”pod wodą” >
*** Happy, happy, happy.
Here we go again!
This is my happy song.
...

Let’s sing it fast!
<szybko >
*** Happy, happy, happy.
Faster?!
<szybciej>
*** Happy, happy, happy.
...
This is my happy song!

 
 
 
Have a nice day!! Alicja