Biedronki Język angielski

JĘZYK ANGIELSKI W PRZEDSZKOLU


WEATHER- POGODA
  1. VOCABULARY- WPROWADZENIE SŁOWNICTWA
https://www.youtube.com/watch?v=CXKj7bm4Ops&t=2s
CLOUDY-  POCHMURNIE
COLD- ZIMNO
FOGGY- MGLISTY
HOT-  GORĄCO
RAINING- DESZCZOWO
SNOWING- ŚNIEŻNIE
STORMY- BURZOWO
SUNNY- SŁONECZNIE
WINDY- WIETRZNIE
 
  1. SONG
  • Zabawa z pokazywaniem  przy piosence utrwalająca słownictwo
WEATHER SONG FOR KIDS: THE SUN COMES UP!
https://www.youtube.com/watch?v=XcW9Ct000yY&t=2s
  • How's The Weather? – UŻYWANIE ZWROTÓW
It is sunny…, It is windy… itd.
 
https://www.youtube.com/watch?v=6MGRkUlFZws
  • How's The Weather? | Super Simple Songs
https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew
  • What's the Weather Like Today 
https://www.youtube.com/watch?v=Jn7uAsLWXpk
 
 
 
 
  1. FILM
 
- Magic Weather for Kids | English Stories from Steve and Maggie by Wow English TV
 
https://www.youtube.com/watch?v=pd5kLz3jc4o&t=1s
- Sesame Street: Grover Weather Monster
 
https://www.youtube.com/watch?v=tmO9cjsj1zc
 


Zabawa przy piosence
https://www.youtube.com/watch?v=ufbOHl1mmYk
 
Film do obejrzenia How Are You Kids?
https://www.youtube.com/watch?v=t4qfHyPZTIc


EMOTIONS AND FEELINGS
 
  1. Vocabulary- słownictwo
 
Jako wprowadzenie dziecko może obejrzeć filmik, starając się powtarzać słówka:
 
HAPPY- SZCZĘŚLIWY
SAD- SMUTNY
ANGRY- ZŁY
SCARED- PRZESTRASZONY
HUNGRY- GŁODNY
THIRSTY- SPRAGNIONY
TIRED- ZMĘCZONY
SLEEPY- ŚPIĄCY
https://www.youtube.com/watch?v=gCCKGwIADWs
Flashcards- dostępne w załączniku
 
  1. UŻYCIE SŁÓWEK Z UZYCIEM ZWROTY „I AM „
Rodzic zadaje dziecku pytanie. HOW ARE YOU?
Dziecko odpowiada I am happy, I am sad…. Itd.
Można wspomóc się piosenką,  jest ona dłuższa. Jednak do naszego zadania potrzebne będzie pierwsze 5 minut
https://www.youtube.com/watch?v=kWCeB7bdzyo
  1. Zabawa przy piosence z pokazywaniem
 
 
1. What is it? Game for kids.
Zapraszam do świetnej zabawy z zgadywanie.

 Let's learn fruit vocabulary with a fun game for kids and then sing the "What Color Is It?" song!



2.     The Very Hungry Caterpillar - Animated Film-


 

3.     Mała niespodzianka- Zapraszam do oglądania i śpiewaniaJ




FOOD- Vegetables and Fruits
 
  1. Vocabulary- słownictwo
 
Jako wprowadzenie dziecko może obejrzeć filmik, starając się powtarzać nazwy jedzenia:
 
https://www.youtube.com/watch?v=utwgf_G91Eo
 
APPLE- JABŁKO
BANANA- BANAN
BROCCOLI- BROKÓŁ
CABBAGE- KAPUSTA
CARROT- MARCHEWKA
CUCUMBER- OGÓREK
GRAPES- WINOGRON
ONION- CEBULA
ORANGE- POMARAŃCZ
PLUM- ŚLIWKA
PEACH- BRZOSKWINIA
PINEAPPLE- ANANAS
POTATO- ZIEMNIAK
STRAWBERRY- TRUSKAWKA
TOMATO- POMIDOR
WATERMELON- ARBUZ
 
  1. Peppa Pig- Schopping– Bajka do oglądnięcia utrwalająca  słownictwo
 

 
FARM ANIMALS
  1. Vocabulary- słownictwo
 
Jako wprowadzenie dziecko może obejrzeć filmik, starając się powtarzać nazwy zwierząt:
 
https://www.youtube.com/watch?v=bV8MSaYlSbc
 
COW- KROWA
DUCK- KACZKA
SHEEP- OWCA
HORSE-KOŃ
CAT- KOT
DONKEY- OSIOŁ
TURKEY- INDYK
PIG- ŚWINIA
CHICKEN- KURCZAK
DOG- PIES
ROOSTER- KOGUT
 
  1. Guessing games- Gra w zgadywanie
Filmiki aktywizujące do zgadywania i mówienia
 
https://www.youtube.com/watch?v=qHzSFNk_g-E
 
https://www.youtube.com/watch?v=YVgv1EFJZHc&t=66s
 
 
  1. .A film – Film do oglądnięcia utrwalający słownictwo
 
https://www.youtube.com/watch?v=E5g9smjJiFc
 
  1. A song- piosenka
: https://www.youtube.com/watch?v=zXEq-QO3xTg
 
  1. Kolorowanki dla chętnych – w załącznikach
 
  1. The Animals on the farm- Make your own farm- dzieci tworzą swoją własną farmę- załącznik 
​Wszystkie załączniki są dostępne na wspólnym meilu Biedroneczek

 
 Pozdrawiam 
Agata S.